Har tidigare nämnt att jag just nu är i en jobbig period och det tar på krafterna psykiskt. På jobbet låtsas jag som ingenting trots att jag bara vill dra därifrån. Är så less på allt och tappar också all inspiration till bloggen. Därför försöker jag hitta tillbaka till mig själv genom att lätta på hjärtat och gnälla lite.

Känner mig helt tömd på energi och är konstant trött, speciellt på eftermiddagarna och behöver vara för mig själv efter jobbet. Det här med AW finns inte på kartan för då är jag helt slut mentalt. Något som många inte förstår och vi alla är ju olika. Visst är jag kanske lite väl fast vid mina rutiner men just nu har jag svårt att bryta mönstret. Jag får helt enkelt tillåta mig att må såhär för tillfället och bara acceptera läget. Förmodligen släpper det här snart och förhoppningsvis till nästa vecka.

Trots tröttheten så tränar jag direkt efter jobbet för att få ur min aggressivitet. Men det funkar bara för stunden och sedan är jag där åter igen. Nä nu har jag gnällt tillräckligt för idag och det var riktigt skönt att få skriva av sig. För er som inte orkar läsa det här får istället kolla in bilderna som togs för några veckor sedan. Då mådde jag mycket bättre.
//PUSS
♥






Jag har varit och är på sämsta tänkbara humör och mon sambo ligger risigt till stackaren ,jag tycker du gör rätt som hoppar AW nu och tillåter dig tanka energi i lugn o ro man kan inte vara alla till lags ,jag förstår inte men jag är så trött o arg hela tiden 😮💨skönt att höra att det finns fler och förhoppningsvis är allt som vanligt igen ❤️kram
Tack fina du och vad skönt att vi kan gnälla tillsammans. Kramis <3
Tittar bara in och önskar en fin dag 🌸
Jag känner igen mig i det du skriver, jag har också såna perioder där jag inte orkar med de jag brukar och det är okej ♥️ Man kan inte må bra varje dag. Jag använder oftast bloggen att skriva av mig allt jag känner och bär på. Ganska skönt för jag har så fina läsare och följare som peppar och stöttar, därför jag håller hårt i bloggen och försöker blogga så ofta jag bara kan ☺️ Kram kram
Känner så väl igen mig. Det brukar tack och lov bli bättre efter ett tag. Tror det kommer bli det för dig med. Stor kram 🩷
Vissa perioder är sämre än andra, och det är okej. Behöver man då mer tid för sig själv eller som i andra fall så behöver man vara med folk för att man inte klara vara själv så är det så. Vissa har svårt att förstå vilken typ man än är. Hoppas det släpper snart och att du snart är full av energi! ♥️🥰
Förstår precis det du skriver. Kan också komma in i perioder där det bästa jag vet är mina fasta rutiner, det ger en trygghet som man kan behöva i jobbiga perioder <3
Ta hand om dig och gör sånt som får dig att må gott. Ibland kan den extra lilla omsorgen om sig själv göra underverk för psyket. <3
(Sent) Svar: Tack så mycket för din kommentar!
Kram
åh jobbigt att känna så, hoppas du snart känner att du hittar dig själv igen
lillafrokenhurtig.blogg.se
Usch, låter jobbigt. Ta hand om dig❤️