Har jobbigt läge

Hej mina finaste och hoppas allt är bra med er? Själv så har jag ett jobbigt läge just nu och därför har jag varit från varande här på bloggen. Midsommarhelgen var bra och även dagarna efter med sonen men fick sedan dåliga nyheter. Orkar inte gå in djupare på det just nu men ville bara berätta för er varför jag har varit frånvarande. 

 

 

Jag återkommer här i dagarna när jag mår bättre…

 

//PUSS

En tanke om “Har jobbigt läge

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *